-->

petek, 1. junij 2012

Another wedding card


Doesn't she look lovely?

6 komentarjev:

  1. Vau, kakšna eleganca!
    Luštno in lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Elegantna in ženstvena poročna čestitka, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Opazila sem štampiljko, bila mi je všeč, a ko vidim končni izdelek, lahko rečem samo bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi, Metuljčica...:). Ja, se popolnoma strinjam s tabo glede štampiljke... :). Tudi meni je bila zelo všeč in sem jo morala dodati v mojo kolekcijo štampiljk. A dolgo je čakala na uporabo...:). Nekatere štampiljke so zelo lepe, ampak potem pa ne vem, kako bi jih uporabila...:). Hvala za tvoj komentar... Lp

      Izbriši
  4. Punce, hvala vam za vaš obisk no mojem blogu in komentarje, ki jih vedno z veseljem preberem... :).

    OdgovoriIzbriši

01 09 10