-->

nedelja, 24. februar 2013

Graduation

Pozdravljeni dragi obiskovalci, 
drage obiskovalke Papirat bloga!

Objavljam nekaj voščilnic, narejenih za mojega nečaka Matjaža
(skorajšnjega maturanta) - njegov maturantski ples... :).
Zraven pa sem naredila tudi 3D škatlico -
maturantsko kapico, v katero lahko daste bonbončke...
A ni to čudovit spomin na maturanski ples??

Hello Everyone to the Papiart Blog!

I am posting few cards today, made for the prom... :).
I also made a 3D Hat Box, to put some candies into the box...
Isn't that a wonderful memory gift on
the prom night??







Thank you for looking!

Hugs,
Simona





10 komentarjev:

  1. Joj kako lepo! Sploh kapica mi je zelo všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo. Tudi meni je kapica všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepo, krasno si se potrudila za svojega nečaka. Mene letos tudi čaka podoben podvig, sicer še ne vem točno ali poleti, ali jeseni. To je odvisno od naše diplomantke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so tvoje voščilnice, super si jih zložila skupaj! Ampak najboj carska je pa kapica, krasna ideja :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite voščilnice si naredila in kapica je top!
    Tudi mi imamo letos maturanta pa bo treba kaj podobnega narediti:) Hvala za ideje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne...prava mojstrica si. Opažam, da ti zelo ležijo čestitke za može. Super... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super! Tale kapica je vrhunska ideja. Mlademu možu želim veliko uspeha na maturi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, pravega maturantskega projekta si se lotila in ideja je vrhunska, prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito, sploh kapa me je očarala.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

01 09 10