-->

ponedeljek, 22. avgust 2011

Another one for "Let it be yellow"


It's my mum's 60th birthday tomorrow. This time I tried to make something in yellow. And this is the card I made for her. HAPPY BIRTHDAY MUM!


Še ena za "Naj bo rumeno"

Jutri praznuje moja mama 60 let. Tokrat sem poiskusila narediti nekaj v rumeni barvi. In tukaj je čestitka, ki sem jo naredila za njo. MAMA, VSE NAJBOLJŠE ZA ROJSTNI DAN!

5 komentarjev:

  1. Čestitke mami za okrogli jubilej. Lepo praznujte!
    Voščilnica je zelo, zelo elegantna in mi je res všeč. Pa tisti izrez, na katerem je številka je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  2. HVALA Helena... Izrez, na katerem je številka je izrezan s Spellbinders Fancy Tags Two (eden izmed treh čudovitih oblik). Tile Spellbindrs so res super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsega ravno prav, zelo elegantno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako šik, res mi je všeč :)). Pa vse najnaj mami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa ♥♥♥ všeč so mi metulji, ki so skriti v ozadje :)

    OdgovoriIzbriši

01 09 10