-->

sreda, 22. avgust 2012

Živela sta srečno...


Danes objavljam poročno voščilnico, ki jo krasi slovenski napis...:). Osebno menim, da vočšilnica dobi dodaten pomen, ko lahko podarimo voščilnico v svojem materinem jeziku. Kot ustvarjalki pa mi je zelo pomembno, da lahko uporabljam štampiljke z napisi...in to slovenske...:). Pri izdelavi voščilnice sem se malce poigrala s kvačkanjem ter štancami MS. Za srčke sem uporabila šablonce od Nellie Snellen...in seveda nisem mogla brez CottageCutz šablon Doves w/Ribbons, ki so iz spletne trgovine Mavelu.com.

8 komentarjev:

  1. Vse skupaj je enkratno. Zelo elegantno.
    Mislim, da si bom še sama nabavila šablono golobčkov, ker sta mi tako všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena Helena... Hvala za obisk na mojem blogu in za čas, katerega nameniš za vzpodbudne komentarje...:). Te šablone golobčkov so res enkratne... Sem sama malce oklevala, preden sem jo kupila, ker imam doma kar nekaj golobčkov (predvsem štampiljk), ampak ta šablona je tako enostavna za uporabo...in še prave velikosti je...:). Sicer pa ste punce, ki obiskujete moj blog že same ugotovile, da sem se zaljubila v CottageCutz šablone...:). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno!
    Zelo lepo si izdelala kvačkan rob in postavitev.

    To poletje so se stvari k sreči obrnile in sedaj imamo na izbiro res lepo serijo štampiljk s slovenskimi napisi .... lepo jih je videti na izdelkih :).
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo in nežno. Krasno si obkvačkala rob, ob pogledu nanj si me spomnila, da zadnje čase premalokrat uporabim svoje znanje kvačkanja na voščilnicah. Tudi meni so všeč šablone CottageCutz in hvala Marini, da jih lahko sedaj dobimo tudi pri nas. Domači Slovenski napisi pa resnično naredijo izdelke popolnoma drugačne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa elegantna, voščilnica v slovenščini.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa čestitka! Zelo se mi dopade kvačkan srček v ozadju, pravzaprav kombinacija vsega je zelo posrečena :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa voščilnica za poroko, všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica!kvačkan rob, ta je res narejena s srcem:)

    OdgovoriIzbriši

01 09 10