-->

sreda, 6. februar 2013

Whimsy Penpal Mouse Stamp

Dobrodošli na Papiart blogu!

Voščilnica, ki jo obljavljam je bila narejena za 6 letnika Reneja. Otroci pri tej 
starosti so tako polni energije, zato sem imela v mislih, 
da naj bo karseda živih barv. Uporabila sem štampiljko 
Whimsy Stamp Penpal Mouse.
Kot veste, sem velika ljubiteljica CottageCutz šablon, zato sem
uporabila tudi te (balončki)... :)

Welcome to Papiart Blog!

Today's card was made for a 6 year old boy, Renej. Kids at this age
are so full of energy, that's why I had in mind to make it bright and
colorful. I used Whimsy Penpal Mouse Stamp as my 
focal image. As you already know, I love CottageCutz dies. That's why
I had to use those as well (balloons)... :)





Številka 6 je bila izrezana s pomočjo Cricut stojška! Štampiljka Vse najboljše
pa je iz trgovine Ustvarjalni dotik.

Number 6 was cut with Cricut. The stamp Vse najboljše (Happy Birthday)
is from online craft store Ustvarjalni dotik.



Hvala vsem za ogled moje današnje objave!
Pa lepo se imejte do prihodnjič...

Thank you all for looking!
Have fun till next time...

Hugs
Simona

12 komentarjev:

  1. Nekaj posebnega, za posebnega slavljenčka.
    Super dober motiv in balončki so kot češnja na tortici.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako je simpatična! Barvni tekst mi je zelo všeč :)
    Lepo voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful card! Perfect for a 6 year old! So cute and colorful!

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda, da bom ratu ljubitelj takšnih voščilnic. Tudi ostale so zelo lepe. Prav lepo je videti, da so ljudje tako kreativni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, hvala DB. Kreativnost ne pozna meja... :). Tudi meni je všeč tvoja kreativnost kuhanja... :)

      Izbriši
  5. Verjamem, da bo mladi mož zelo vesel takšne prikupno pisane voščilnice :-) Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh kako je luškana!!! super si jo skombinirala. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Res simpatična...všeč mi je motiv in velika številka in balončki in notranjost...skratka...krasna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica in všeč mi je motiv in vsi dodatki! Lepo si se poigrala tudi z notranjostjo :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je srčkana in ljubka! Pa še tako lepo je napisano notri...

    OdgovoriIzbriši
  10. Love this card! Great job! Olena

    OdgovoriIzbriši

01 09 10