-->

torek, 16. april 2013

Cameo & Oval Frame

Good morning everyone!

Tukaj je moja prva stopničasta voščilnica, narejena za
The Scrapping Cottage BLOG
CottageCutz Cameo & Oval Frame šablonco.

Here is my fist step card made for
The Scrapping Cottage BLOG showcasing beautiful 


Šablonco sem izrezala 3x in sicer 2x iz belega papirja in 1x iz
vijoličnega corediantion papirja. Silhueta dekleta, izrezana iz
belega papirja, je bila 1x senčena z vintage photo, 1x pa z
dusty concord. Okvir in mašnica izrezana iz vijoličnega
coredination papirja pa sem podrgnila malce s šmirgl papirjem.

I cut the die out 3 times, once out of purple coredination paper
and twice out of white paper. The girl silhouette cut with white paper
was sponged once with vintage photo and once with
dusty concord. The frame and the ribbon cut out of purple
coredination paper were distressed with sand tool.


Ozadje z notami sem izdelala sama. Na poseben bel papir za štempljanje
sem odtistnila note z Archival Ink Sepia ter poštempljala še kote z
dusty concord. Nato sem senčila celotno ozadje z antique linen in
vintage photo ter narahlo pošpricala papir z vodo. 
Silhueto dekleta sem zalepila skupaj tako, da sem uporabila 
vijolični del kot senco za ozadje. Za 3D učinek sem
uporabila Glossy accents. 

The musical background I made myself. I stamped the notes onto
the speciality stamping paper with Archival Ink Sepia and stamped
the corners with dusty concord. Then I used antique linen and
vintage photo to sponge the paper and spritz it with some water at the end. 
I stuck the girl silhouette together and used the purple peace as a shadow liner.
To get the 3D glossy effect I used Glossy accents.


Papir za stranice je bil izrezan z Marha Stewart luknjačem:
1x iz DP papirja in 1x iz belega papirja, ki je bil uporabljen za ozadje
in senčen z vintage photo.
Napis Thank you je od SVG Cuts in je bil izrezan s pomočjo
Sizzix Eclips mašince ter pobarvan s copici.

The sides were cut once out of DP with Martha Stewart punch and once
out of white paper for back lining and distressed with vintage photo.
The Thank you sign is a free file from SVG Cuts. It was
cut out with Sizzix Eclips and colored with copics.


Za konec sem dodala voščilnici še čipko iz zaloge, kamenčke
in rožice.

Upam, da vam je bila današnja objava všeč.
Hvala za vaš obisk.

To finish the card I added some beige lace from the stash, rhinestones 
and some flowers.

I hope you enjoyed todays post.
Thank you for stopping by.

Hugs,
Simona

The dies used:


11 komentarjev:

  1. Res lepe stvari izdeluješ! tale je sploh nekaj posebnega. krasno! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadvse zanimiva tale stopnicasta cestitka. Vsec so mi te plasti. Tole je definitivno zahtevalo veliko dela in vsec mi je, kako silhueta dekleta izstopa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkratna! Všeč mi je, ker si silhueto izrezala dvakrat in eno plast uporabila za senco.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Barve so mi všeč, ker so malo drugačne :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je in silhueta deklice zelo dobro izpade.Lepo!Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa, veliko truda si vložila v njo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita in všeč mi je da si uporabila malo drugačno barvno kombinacijo,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je lepa, vsi ti detajli in izdelava ji dajo poseben čar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Si se pa res potrudila. Lepo si jo naredila.Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, Simona kako lepo si zopet delala :-))
    Čudovita terasasta voščilnica in naredila si jo v čudovitih vijola barvah! Krasne šablone in super si jih uporabila :-))

    OdgovoriIzbriši

01 09 10