-->

četrtek, 17. april 2014

Spring Basket With Ducks

Prozdravljene drage prijateljice ustvarjalke!

Lepo je ponovno deliti voščilnico, ki sem jo naredila za
The Scrapping Cottage Blog.
Na voščilnici sem uporabila dve CottageCutz šabloni:


Hello my crafting friends from Simona!

It's so nice so share another card for
The Scrapping Cottage Blog.
For this card I used:
CottageCutz Spring Basket w/ Ducks (4x6)
CottageCutz Sweetheart Border (Elites)


Obe šabloni sem izrezala iz belega kartona.
Sweetheart Border sem izrezala 2x, ju poravnala
skupaj in med luknjicami prepletla dvobarvno vrvico.
Zaključila sem le s preprosto mašnico.

Both of the dies were cut out of white card stock.
Sweetheart Border  I cut 2x and place them together.
Then I used some bakers twine to wave it trough the
holes in the middle and just made the simple bow.


Izrezane dele iz Spring Basket w/ Ducks šablone sem 
pobarvala z distress ink blazinicami.

I colored the Spring Basket w/ Ducks cut out pieces with
distress inks.


Osnova voščilnice je bela. Da sem vse lepo povezala
s pobarvanim izrezkom Spring Basket w/ Ducks sem
robove voščilnice osenčila z distress ink blazinico
seedless preserves. Nato pa sem uporabila še belo 
gel pisalo in narisala vzorec okrog voščilnice.

The base for the card is white and I sponged the edges
of the card with distress ink seedless preserves.
Then I used white gel pen to draw the pattern around
the edges of the card.


Prav zares cenim, da ste si vzele čas in si pogledale
današnjo objavo.

I appreciate you took the time and looked at today's post.

Hugs,
Simona


The dies used:

CottageCutz Spring Basket w/ Ducks (4x6)

14 komentarjev:

  1. Prekrasna je Simona
    tako luštna piščančka
    super
    lepe praznike
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si lepo povezala med sabo te barve in znova krasno skombinirala robno sablono. Lepa voscilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Taprava za prihajajoče praznike ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. V skladno celoto povezani vsi delčki velikonočnega motiva. Čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna piščančka in košarica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kok luštna piščančka! Sta že pripravljena na praznike :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja super piščančka in pa lepe barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. iiijoj kako kjut voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito voščilnico za prihajajoče praznike si ustvarila. Rački sta zelo ljubki, detajli pa spet oh in sploh in ah in vau :-) Tudi barve so super. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiiii najlepši rački, tudi meni je voščilnica zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  11. Simona čudovita je....sploh, ker si osnovo pobarvala vijolo in lepo skombinirala z detajli: mašnjico in žefranom. Rački in košaro si čudovito pobarvala. Všeč mi je rob voščilnice, ki je valovit. Želim ti lepe praznike, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Iiii kako je luštna. Čudovite barve si izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši

01 09 10