-->

sobota, 31. januar 2015

30th Birthday

Voščilnica narejena in podarjena za 30. rojstni dan...





Kmalu ponovno z vami...

Simona

13 komentarjev:

  1. Prelepo voščilnico si izdelala. :-) Všeč mi je ideja z e-mailom. Prava moška. Komaj čakam več tvojih čudovitih objav. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za moško voščilnico. Krasna je. Veselim se, ker boš kmalu z nami!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Simona, kako sem vesela spet tvojih objav ....
    Voščilnica pa je čudovita in zelo lepo si jo sestavila! Krasna tematska :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito te je spet brati in občudovati tvoje mojstrovine :)
    Vesela sem, da boš zopet z nami.
    Naredila si krasno moško voščilnico.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je lepo, da si se spet vrnila med nas in to s krasno moško voščilnico. Dobra ideja.. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo čudovita je in lepo da si spet z nami ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta pa je sigurno za kakega računalničarja ;)))))))))))
    Lepa je in super, da spet ustvarjaš.

    OdgovoriIzbriši
  8. Full lepa. Direkt zame, sam da so višje cifre ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vesela sem,da si spet z nami in da bomo lahko spet občudovali tvoje prekrasne izdelke.Naredila si super moško voščilnico.Všeč mi je postavitev.
    Lp,Urška

    OdgovoriIzbriši
  10. Res super ideja za moško voščilnico. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. U super ideja, izvedba pa tudi odlična :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Simona, voščilnica je krasna. Se veselim tvojih objav. Lp

    OdgovoriIzbriši

01 09 10