-->

ponedeljek, 16. februar 2015

Vse najboljše Tai

Loss leaves a HEARTACHE
no one can heal,
love leaves a MEMORY
no one can steal.

Dragi Tai, lepo te je bilo včeraj videti nasmejanega.

Še enkrat VSE NAJBOLJŠE iz srca

za tvoj 8. rojstni dan ti želiva 

mama in brat Filip.




Simona

14 komentarjev:

  1. Waw, čudovite so! Najbolj me je fascinirala zadnja, ki se tako lepo lesketa in 3d efekt kock je čudovit! Čestitke Tai!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tai vse najboljše. Krasne so. Take vesele, pisane. In tudi tisti nogometaš iz prejšnje objave je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so
    Taiu želim vse vse najboljše
    vesela sem, da ste lepo praznovali
    te in vas pa razumem kako je
    niste sami
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne so, prav vse! In Tai, vse najboljšeeeeeeee!

    OdgovoriIzbriši
  5. Izredno lepo ime imaš Tai...vse najboljše ti želim tudi jaz. Tudi mene je fasciniral 3D efekt na kockah. Čudovite so. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Tai, želim ti vse lepo in dobro! Krasno zbirko voščilnic si dobil. Še posebej zadnja mi je fantastična. Občutek imam, kot bi bile na njej prave lego kocke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tai, prejmi tudi od mene čestitke in najlepše želje za tvoj rojstni dan. :-) Mami, tebi pa čestitke za vse tri prekrasne voščilnice. Lego kocke zmagajo na celi fronti! :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše dragi Tai!
    Simona, tebi pa čestitke za tako lepe voščilnice.
    Lego kocke so tudi mene fascinirale :)
    Lp danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe voščilnice vse po vrsti. Lego zmagajo, jih naredim enkrat, za svojo dušo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe voščilnice vse po vrsti. Lego zmagajo, jih naredim enkrat, za svojo dušo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tai, vse najboljše.
    Voščilnice so zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Prečudovite so vse tri, ampak Lego kocke pa zmagajo.

    Tai, vse najboljše...naj nasmeh ne izgine več s tvojega obraza

    OdgovoriIzbriši
  13. Tai, vse, vse najboljše.
    In bravo mamici za tako lepe voščilnice.
    Lego kocke so mi takoooo všeč, že dolgo nisem videla kaj tako drugačnega in tako lepega ter originalnega za otroške voščilnice, tudi osmici se zelo poda, kako se ji zalesketa zgornji rob. LP:)

    OdgovoriIzbriši

01 09 10