-->

četrtek, 29. november 2012

Za deklico, ki praznuje 1. rojstni dan...


Tokrat sem se ukvarjala z izdelavo voščilnice za deklico Milo, ki bo praznovala svoj 1. rojstni dan. Želja je bila, da naj bo voščilnica brez številke in naj bo na njej ime slavljenke... Ni in ni mi šlo, dokler nisem našla inspiracije pri Janji iz Ustvarjalnice Jaal... No, pa je bilo vse takoj lažje, kar se ideje tiče, čeprav je bilo še dovolj dela s pripravo osnutka voščilnice in izdelavo šablone, ter nato še vse ostalo, da nastane takšna voščilnica... Sem pa s končno voščilnico zadovoljna in mislim, da bom svojo šablonco za tole oblekco večkrat uporabila... :). Pozdravček...

7 komentarjev:

  1. Zelo lepa, mila, kot deklica z imenom Mila.
    Všeč mi je tvoja izbira barv. Jaz moram do 4.12. izdelati nekaj za fantka, ki bo praznoval 1. rojstni dan. Si bom že nekaj izmislila, samo inspiracija mora priti. Trenutno še ne vem.
    Lep večer in še lepši jutrišnji dan ti želim. Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. V nulo izdelana in lepih barv. Oh ta inspiracija! vedno jo je treba loviti :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. uau tudi meni izgleda krasno in ves trud se je izplačal. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna izdelava...sigurno jo je bila zelo vesela:) LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj to je bilo res veliko dela. Krasno si izdelala šablono in si res zaslužiš pohvale. Jaz imam namreč kar kupljeno šablonco.
    Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Janja...Wow, šablonca obstaja?...:). Mi lahko prosim napišeš katera šablonca je to...:). HVALA! Lp

      Izbriši
  6. :))ni kovinski nožek, le osnova iz kartona. Imajo tudi hlačke za fantke. Moji sta bili kupljeni tu:
    http://www.thestampattic.co.uk/sweetchips.htm
    Lp

    OdgovoriIzbriši

01 09 10