-->

nedelja, 9. februar 2014

Bearly Mine Inspirational Post



Pozdravček vsem od Simone.

Kot ste nekateri verjetno opazili, sem nova članica
 Bearly-Mine DesignsVsaki drugi dan na blogu
 Bearly-Mine Designs ena izmed članic ustvarjalne skupine naredi 
inspiracijsko objavo, kjer lahko vidite kako vsestransko uporaben 
je Bearly Mine digitalni papir. Jaz sem za današnjo objavo 
pripravila voščinico za rojstni dan. Za izdelavo te voščilnice 
sem uporabila digitalni papir Love DreamsSama sem se res
 navdušila nad digitalimi papirji Bearly Mine in če boste pogledali
moje zadnje objave na blogu, boste ugotovili, da sem 
prav na vseh uporabljala Bearly Mine papir. 


Hello everyone from Simona

As you probably noticed, I am new to Bearly-Mine Designs
and I am so excited to be part of the design team. This is my 1st
Inspirational post for Bearly-Mine Designs and for today I 
prepared a Birthday card. The papers used on this card are from the
 Love Dreams set. With beautiful Bearly Mine digital papers is so easy
 to make any project. I fell in love with digital paper 
and if you are going to check out my  latest post you will see 
I was always using Bearly Mine digital paper on my cards.

Here are some photos from today's project:







Vse te čudovite komplete papirjev lahko kupite TUKAJ

  
All these fabulous Paper Collections
can be purchased from HERE


in jih uporabljate znova in znova, kako fantastočno je to!

and can be used again and again, how fab is that!


Ne pozabite se ustaviti na blogu vsaki drugi dan, 
kjer vas bo čakala nova inspiracijska objava od
članic ustvarjalne skupine in pridružite se nam
na mesečnem izzivu.

Make sure you check back every few days to see inspiration from the Design Team and don't forget to join us for the monthly challenge 

Hugs,
Simona



16 komentarjev:

  1. Všeč so mi njihovi papirji, čeprav nimam nobenega še v svoji zbirki :) Lepi so mi predvsem zato, ker imajo zamegljene robove in daje mehkobo izdelkom, pri katerih jih lahko uporabiš.
    Tvoj fantič je simpatičen. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako prikupna voščilnicaa! pa lepi papirčki. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama se vedno bolj navdušujem nad temi papirji.Voščilnica pa je res simpatična,všeč so mi zvezde kot dodatki.
    LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna razigrana voščilnica in taki so tudi papirji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Simona,
    prečudovit Luka in napis zraven
    wauuu
    všeč mi je vse na njej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno voščilnico si naredila verjetno za tvojega fanta:)
    Moram priznati, da teh papirjev ne poznam, vendar me kar mikajo saj imajo zelo lepe barve in motive. Simona, hvala ti za lepe želje. Tudi jaz vam želim prelepo praznovanje! Moram ti čestitati, za izračun datumov :) Dobro si to izpeljala!
    Bodi lepo se bomo spomnili na vas :)
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous card Simona, really sweet..Hugs Lozzy xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo mi je všeč tvoja tokratna voščilnica. Fantek s tovornjačkom je prava faca :-) Lepo si kombinirala papirčke. Res so lepi. Jih že lep čas občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo lijepi papiri, a i tvoja današnja čestitka je fenomenalna.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo fletn je tale fantic in tebi gre uporaba potiskanih papirjev odlicno od rok.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa voščilnica je nastala!
    In zelo lepo predstavitev si naredila :-))
    Veliko sem zamudila pri tebi, a vse bom nadoknadila!
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  12. Super cute! What great coloring and I love the stars.
    Bear Hugs,
    Carol

    OdgovoriIzbriši

01 09 10