-->

petek, 21. februar 2014

Hunter's Birthday Card

Pozdravček!

Ponovno sem z vami še z eno ročno izdelano voščilnico,
ki sem jo naredila za The Scrapping Cottage Blog.
Na voščilnici, ki sem jo naredila za svojega strica in je
9. februarja praznoval svoj 70. rojstni dan, sem uporabila
Je strasten lovec in je član lovske družine že več kot 40 let.

Hello everyone! 

I am back to share another creation for
to make this card for my uncle's 70th Birthday,
who celebrated on February 9th.
He loves hunting and had joined the Hunting club
over 40 years ago. 


Vse izrezke iz omenjene šablone je bilo sestavit zelo enostavno.
Vse kar sem morala narediti je, da sem šablono izrezala iz belega
kartona in nato izrezane dele pobarvala z Distress ink blazinicami
in copic markerji.

It was so easy to put all the pieces from the die together.
All I had to do is to cut out the die from the white card stock
and colored the pieces using Distress Ink pads and black 
copic marker.


Na voščilnicah, ki jih izdelujem zelo rada uporabljam dizajnerski
papir in tudi tokrat sem izbrala Bearly Mine Designe papir.

I love using design paper on my project and the background
layer is from Bearly Mine Designs paper.


Upam, da vam je všeč.... :)

Hope you like it... :)

Hugs,
Simona

The dies used:



8 komentarjev:

  1. Zelo lepa je, prava lovska.Zagotovo je stric bil navdušen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si naredila! Iskrene čestitke stricu.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je
    bi prišla prav za mojega tasta, ki je strasten lovec
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepa je, prava lovska čestitka :-) Lepo si pobarvala srnjačka (jelenčka?) . Všeč mi je dizajnerski papir, ki si ga uporabila za podlago. Vrhunsko paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  5. iiijoj Simona kako je lepa!
    Tale bi bila pa kot nalašč za mojega očeta .-)
    Super šablona in ti si jo več kot odločno predstavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh kako krasen jelenček! Voščilnica je čudovita, papir v ozadju zelo lepo paše zraven, zlata številka pa je pika na i.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši

01 09 10