-->

sreda, 26. februar 2014

Garden Floral Frame & Butterfly Egg

Danes je prav poseben dan pri nas doma,
saj starejši sin Filip praznuje 10. rojstni dan.

VSE NAJBOJŠE FILIP!!!

Tukaj pa je že NOVA objava za 
The Scrapping Cottage Blog.
Voščilnico sem izdelala s čudovitim šablonami iz



Today is a special day for my family. Our oldest son
Filip is celebrating his 10th Birthday today.

HAPPY BIRTHDAY FILIP!!!

...and here I am with a NEW card made for
with beautiful dies from the 


Voščilnica je dokaj hitra in preprosta za sestavit.
Inspiracijo za tole voščilnico sem našla v Kathy-ini
vočilnici Love You Much.

Another quick and easy card to put together.
I found the inspiration to make this card in Kathy's card



Pri izdelavi te voščilnice sem uporabila navaden bel karton, roza
Bearly Mine digitalni papir in vijolični pobleščičen papir.
1x iz roza Bearly Mine digitalnega papirja. Nato sem izrezala
Garden Butterfly Egg še 1x iz vijoličnega pobleščičenega papirja.

I used plain white card stock, Bearly Mine digital paper and
some glitter paper form my stash. I cut Garden Floral Frame
 and Garden Butterfly Egg out of pink Bearly Mine digital paper.
The Garden Butterfly Egg I cut out once again out of
purple glitter paper. 


Izrezani Garden Butterfly Egg šabloni sem poravnala
in hkrati izrezala metulja s škarjami. Tako sem dobila popolnoma
enaka izrezka, kar je pomembno, saj sem roza metulj nadomestila
z vijoličnim, le-tega pa sem uporabila nato kot 3D in ga zalepila
na vrh roza metulja.

I placed a purple Butterfly Egg cut out on top of the
pink Butterfly Egg cut out and cut out the butterfly with
the scissors. That way I got exactly the same cut out of
the butterfly. This is important since I replaced the purple
butterfly with the pink one and glued everything on a white
embossed card stock. Then I used the purple glittered
butterfly as a 3D on top of the pink butterfly ( I hope
that makes sense... :)).


Ker sta obe šabloni čudovita izrezka, polnih detajlov,
nisem želela dodajati dosti kaj več na voščilnico. Želela
sem, da sta izrezka fokusna točka voščinice, zato sem 
dodala le še nekaj Premium biserčkov in narisala
lažne šive z vijoličnim markerjem.

Since those Filigree detailed butterfly egg die and 
Garden Floral Frame die are such gorgeous
cuts I didn't want to add much more. I wanted them
to be the focal point of the card. So I just added 
some Premium Gemstones and drew some faux 
stitching pattern with a purple marker.


Upam, da ste dobili inspiracijo za ustvarjanje...

Hvala, ker ste si vzeli čas za ogled današnje objave.
Vsem želim čudovit dan!


I hope you feel inspired to do some crafting...

Thank you for stopping by today and
wish you all a lovely day!

Hugs,
Simona

The dies used:



12 komentarjev:

  1. joj kako je luštna, tako lepo se sveti. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, super, super zelo mi je všeč.
    Tudi barve so lepe.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva, posebna in zelo lepa je, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si skombinirala vse šablone, še posebno mi je všeč ideja z metuljem. Tudi sama rada uporabljam 2 izreza za metulja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na videz mogoče preprosta, ampak zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo zanimiva, malo drugačna....lepa je

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše sinu, voščilnica pa je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše tvojemu Filipu!
    Voščilnica mi je zelo všeč. Super si kombinirala izrezke in vse se tako lepo sveti! In spet z odprtimi usti občudujem vse tvoje drobne dodatke :-)

    OdgovoriIzbriši

01 09 10