-->

četrtek, 27. februar 2014

Thank You / Hvala

Pozdravljeni moji dragi obiskovalci!

Danes imam za vse vas kratko objavo!

Vsem, ki me spremljate na moji ustvarjalni poti
bi želela izreči iskrena HVALA, ker me podpirate in
me na nek način spustite v svoje domove preko računalnikov
in mi na ta način dovolite deliti z vami svojo strast do ustvarjanja
in izdelke, ki nastajajo v mojem ustvarjalnem kotičku.

Iskrena HVALA za vse čudovite komentarje, ki jih zapišete!



Hello my dear visitors!

I have a short post today for you all!

I'd like to say THANK YOU to each and one of you
for supporting me in what I really love to do -
CRAFTING and giving me the opportunity  to share
my passion and creations with you.

THANK YOU for all your nice comments,
I really appreciate it.


Se vidimo kmalu z novimi papirnatimi kreacijami...

See you soon with more paper creations...

Hugs,
Simona


Rožice, uporabljene na voščilnici so CottageCutz šablona
 Pink Peony Flower in izrezek Hvala je Mavelu šablona. 


Flowers used on this card are CottageCutz die Pink Peony Flower
and the cut out Hvala" (Thank You) is Mavelu die. 

13 komentarjev:

  1. Lepo si to zapisala.Hvala tudi tebi za obisk in komentarje.
    Voščilnica pa je zelo lepa.Izbrala si nežne barve-prav pomladne.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. ...iN hvala tebi za vse čudovite objave... Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. ;) in hvala tebi za obiske in komentarje! Se tipkamo naprej

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna, še tako naprej. Hvala za obiske in komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala tudi tebi, ker me vedno znova navdušuješ s čudovitimi izdelki! Hvala za obiske in komentarje pri meni in hvala za tole današnjo lepotičko :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo Simona kako je lepa in izbrala si krasne sončne barve :-))
    Hvala tudi tebi, ker nas vedno znova razveseljuješ s čudovitimi objavami! Rada pridem k tebi na obisk .-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta izrez je res krasen in lepo si ga skombinirala z embosiranim ozadjem. Hvala tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala tudi tebi, ker deliš svoje strasti z nami <3.

    OdgovoriIzbriši
  9. jej, hvala tudi tebi za prečudovite izdelke kot je tudi ta danes

    OdgovoriIzbriši

01 09 10